Organizacja pracy logopedy w szkole
Neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, certyfikowany instruktor metody Butejki, a także filolog polski, terapeuta pedagogiczny, etyk i mediator, nauczyciel rewalidacji indywidualnej, absolwentka studiów z zakresu edukacji i wspomagania dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera. Od prawie 10 lat praktykujący logopeda. Ciągle poszerza swoją wiedzę i doskonali warsztat pracy poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach, kursach i konferencjach. W wolnych chwilach czyta dobrą książkę.
08.10.2024
2 godz.
Cel: niniejsze szkolenie skierowane jest do logopedów ogólnodostępnych i integracyjnych szkół podstawowych oraz liceów, a także wszystkich, którzy są zainteresowani tematem i ma na celu zaprezentowanie specyfiki pracy logopedy w szkole; podczas szkolenia niezbędna teoria będzie łączyła się z praktycznymi wskazówkami, które sprawdzają się w działaniu.
Program:
1.Podstawy prawne wykonywania zawodu logopedy w szkole.
2.Dokumentacja pracy logopedy.
3.Organizacja działań - od badań przesiewowych, przez planowanie zajęć aż po sprawozdanie.
4.Przegląd pomocy do wykorzystania w trakcie zajęć - z polecenia praktyka.
5.Współpraca z rodzicami, nauczycielami i innymi specjalistami.
6.Pytania i odpowiedzi.
UCZESTNICY OTRZYMAJĄ MATERIAŁY SZKOLENIOWE ORAZ ZAŚWIADCZENIE O UKOŃCZENIU SZKOLENIA.