Strona główna / Szkolenia online / Jak napisać opinię logopedyczną?

Jak napisać opinię logopedyczną?

Jak napisać opinię logopedyczną?
mgr Natalia Miąskowska

Logopeda ze specjalizacją z wczesnej interwencji logopedycznej, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny. Posiada kwalifikacje nauczyciela języka polskiego. Pracowała w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sopocie oraz wielu placówkach przedszkolnych i szkolnych. Ukończyła warsztaty masażu Shantala oraz kurs jogopedii. Trener TUS. W "Błękitnej Chatce" w Gdańsku prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci od lat 2. Pracuje na autorskich kartach pracy. 

środa
08.05.2024
18:00 - 19:30
2 godz.
logopedzi, studenci logopedii

Przeprowadziliśmy diagnozę, mamy już rozpoznanie... i co dalej?

Na szkoleniu opowiem o tym, jak ubrać diagnozę w słowa, jak konstruować zdania dotyczące rozpoznania, jak opinię skonstruować graficznie i czy zawsze powinna ona wyglądać tak samo

Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia on-line.  

Szkolenia online
Jak napisać opinię logopedyczną?
mgr Natalia Miąskowska
08.05.2024 (środa)
18:00 - 19:30
99,00 zł
Warunki uczestnictwa

Zobacz również:

Nasza strona używa plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. × Przeczytaj więcej o cookies

Czym są pliki "cookies"?

Pliki "cookies" to informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika (przeglądarka internetowa) w celu rozpoznania urządzenia tak, aby móc dostarczyć funkcjonalności takich jak np.: koszyk sklepowy, logowanie. Pliki cookies nie wyrządzają żadnych szkód urządzeniom na których są zapisywane.

Pliki cookies są wykorzystywane na niniejszej stronie internetowej, do poniższych celów:

Usuwanie plików cookies:

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych ma domyślnie ustawione akceptowanie przyjmowania plików cookies. Ustawienie to można zmienić samodzielnie w dowolnym czasie tak aby pliki cookies były blokowane. Zablokowanie plików cookies może jednak spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie mechanizmów na stronie internetowej co uniemożliwi w szczególności np.: korzystanie z koszyka zakupowego lub logowanie użytkownika.