MIGDAŁKOWO. Terapia logopedyczna pacjenta z przerostem migdałków. Podejście mioterapeutyczne.
studia magisterskie APS na kierunku: Pedagogika Specjalna - kierunek: „Logopedia”, dwuletnie studium pomaturalne na kierunku: „Protetyk słuchu” oraz dwuletnie studia podyplomowe na APS na kierunku: „Wczesna interwencja. Pomoc dziecku i rodzinie”.
Protokół terapeutyczny:
♦ Pozycja spoczynkowa języka
♦ Oswajanie z dotykiem
♦ Oswajanie na leżąco - masaż logopedyczny
♦ Praca na dnie jamy ustnej od zewnątrz i od wewnątrz
♦ Pozycja spoczynkowa żuchwy
♦ Pozycja spoczynkowa warg
♦ Praca na pierścieniu zwierającym gardło
♦ Praca nad torem oddechowym
♦ Praca nad wzorcami słuchowymi
Program:
1. Jakie mamy migdałki
2. Ocena migdałków
3. Konsekwencje przerośniętych migdałków
4. Praca z pacjentem z przerostem migdałków
- baza mięśniowa (pozycje spoczynkowe, praca języka, mięśni nad i podgnykowych)
- baza oddechowa
- baza słuchowa (wspomaganie funkcji słuchowych z użyciem metody werbo- tonalnej, logorytmów, zabaw wokalicznych)
⇒ Protokół terapeutyczny
⇒ 25 filmów z pracy w gabinecie
⇒ Wszystkie slajdy do wydruku
Czas trwania: 7 godz. zegarowych
Czas na odtworzenie: 7 dni
Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (prosimy o informację osoby, które chcą je otrzymać).