SI w logopedii. Jak sensorycznie i logopedycznie bawić się z dziećmi?
Logopedka, pedagożka, surdologopedka, terapeutka karmienia. Wykładowca UAM Poznań. Prezeska Fundacji „Cali Mali”. Dyrektorka Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej „Cali Mali”. Autorka programu „LogoSensoryka” dla logopedów oraz „Oswojenie ma znaczenie” dla terapeutów karmienia.
Czego uczestnik się nauczy?
⇒ Obserwacji Dziecka z zaburzeniami Integracji Sesnorycznej.
⇒ Wspierania procesów Integracji Sensorycznej podczas zajęć logopedycznych.
⇒ Wprowadzania prostych zabaw i ćwiczeń, służących wspieraniu procesów przetwarzania dla Dzieci.
⇒ Dbania o komfort sensoryczny Dziecka podczas terapii logopedycznej.
Program:
1. Co to jest Integracja Sensoryczna?
2. Co nam dają zmysły?
3. Ile mamy zmysłów?
4. Jak możemy diagnozować, obserwować, czy dziecko wymaga podjęcia diagnozy/Terapii Integracji Sensorycznej.
5. Jak wspierać procesy przetwarzania wielozmysłowego w gabinecie logopedycznym?
6. Jak logopeda może zadbać o komfort sensoryczny dziecka podczas terapii?
7. Proste zabawy sensoryczne dla dziecka w pracy logopedy.
8. Dostymulowanie i przestymulowanie- co to oznacza?
9. Przykłady piosenek i zabaw od niemowlaka do przedszkolaka.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe i zaświadczenie o ukończeniu webinaru.