Terapia logopedyczna dziecka przedszkolnego z uszkodzonym narządem słuchu - ujęcie praktyczne
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, magister surdopedagogiki. Podyplomowo ukończyła logopedię, ologofrenopedagogikę, neurologopedię z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.Od 16 lat pracuje w SOSW nr 15 w Warszawie z dziećmi z wadą słuchu, na początku jako wychowawca, a obecnie jako logopeda i terapeuta WWR. Od 13 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem „Usłyszeć Świat” jako logopeda, od dwóch pełni również funkcję wiceprezesa. Od 5 lat bierze udział w wyjazdowych turnusach rehabilitacyjnych w charakterze logopedy, pracując z małymi dziećmi.
Program:
1. Główne założenia terapii dziecka z uszkodzonym narządem słuchu.
2. Diagnoza i plan terapii (dwa podejścia):
a) dziecko wcześnie zdiagnozowane, duże korzyści słuchowe z protezy słuchu - aparat/implant będące w terapii WWR;
b) dziecko późno zdiagnozowane, słabe korzyści z protezy słuchu, bez terapii WWR.
3. Praktyczne ćwiczenia słuchowe, kompetencji komunikacyjnych i wyrazistości artykulacyjnej.
Czas trwania: 60 minut.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe.