Diagnoza logopedyczna - badania wstępne, uzupełniające, podstawowe, specjalistyczne
Specjalistka w wielu dziedzinach logopedycznych: terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, a także profilaktyce, diagnozie i postępowaniu logopedycznym w dyslalii, oligofrenologopedii oraz logopedii artystycznej. Wieloletnia działaczka w Polskim Towarzystwie Logopedycznym, a także wykładowca m.in. w Podyplomowym Studium Logopedii przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz Uniwersytecie Łódzkim oraz Akademii Ignatianum w Krakowie. Autorka wielu publikacji logopedycznych, współpracuje z Dobrą Kadrą od wielu lat szkoląc logopedów i studentów logopedii.
Program:
1. Badanie przesiewowe a pełne/kompleksowe/całościowe badanie mowy (diagnoza logopedyczna)
2. Diagnoza logopedyczna krok po kroku, z uwzględnieniem m. in. oceny słuchu fonemowego, fonetycznego, fizycznego i kinestezji artykulacyjnej, połykania oraz pozycji spoczynkowej języka, sprawności narządów mowy i ich budowy, w tym wędzidełka języka, a także czynności pokarmowych, artykulacji
3. Niezbędne narzędzia diagnostyczne.
Czas trwania: 2 godz.
Uczestnicy otrzymają:
♠ nagranie - aktywne przez 4 tygodnie
♠ materiały szkoleniowe
♠ zaświadczenie
.