Strategie wychowania słuchowo-językowego dzieci z uszkodzeniami narządu słuchu
Pedagog specjalny, logopeda-audiolog, neurologopeda. Od kilku lat współpracuje z Polikliniką SUVAG w Zagrzebiu, w której odbywała staż naukowo-dydaktyczny oraz szkolenia doskonalące z metody werbo-tonalnej. Członek Chorwackiego Stowarzyszenia Metody Werbo-tonalnej (Hrvatska Verbotonalna Udruga). Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej.
Program:
1. Rozwój funkcji słuchowych.
2. Omówienie kwestionariusza do wyznaczania celów terapeutycznych i oceny postępów.
3. Etapy i zasady prowadzenia wychowania słuchowo-językowego.
4. Metoda werbo-tonalna ? założenia teoretyczne.
5. Programowanie terapii z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej.
6. Propozycje ćwiczeń słuchowo-językowych.
Czas trwania: 60 minut.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe.