Strategie logopedyczno - sensoryczne wspierające funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego
Ukończyła studia magisterskie z zakresu rehabilitacji i terapii pedagogicznej, terapeuta i diagnosta integracji sen-sorycznej (SI), terapeuta ręki, logopeda, a także diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych u dzieci i dorosłych.
Szkoleniowiec i terapeuta od 2015 roku w Puzzle Szkolenia i Terapia w Wielkiej Brytanii. Autorka książek nt. spektrum autyzmu: „Puzzle szkolenia—jak je ułożyć”, „Niedoskonała doskonałość”. Ma ponad 20 – letni staż pracy, który zdobyła pracując jako fizjoterapeuta i tera-peuta z dziećmi z niepełnosprawnościami i z zaburzeniem rozwoju (spektrum autyzmu, ADHD) oraz zespołami genetycznymi. Od 2008 roku pracuje w Polskiej Szkole Sobotniej im. JPII w Bath, gdzie pełni funkcję Dyrektora. Od wielu lat jest szkoleniowcem, prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla rodziców, logopedów, terapeu-tów oraz nauczycieli.
12.11.2025
3 godz.
Cel szkolenia:
⇒ Przekazanie praktycznej wiedzy, jak pracować z dzieckiem z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
Program:
1. Słuch, słyszenie i percepcja słuchu.
2. Rozwój funkcji słuchowych.
3. 6 wyższych funkcji słuchowych.
4. Podtypy APD.
5. Cele oddziaływań terapeutycznych.
6. Układ przedsionkowy a terapia APD.
7. Układ przedsionkowy a treningi słuchowe.
8. Strategie terapeutyczne wyższych funkcji słuchowych