Spektrum autyzmu – literowa łamigłówka, a więc nieoczywiste oczywistości zaburzenia neurorozwojowego
Ukończyła studia magisterskie z zakresu rehabilitacji i terapii pedagogicznej, terapeuta i diagnosta integracji sen-sorycznej (SI), terapeuta ręki, logopeda, a także diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych u dzieci i dorosłych.
Szkoleniowiec i terapeuta od 2015 roku w Puzzle Szkolenia i Terapia w Wielkiej Brytanii. Autorka książek nt. spektrum autyzmu: „Puzzle szkolenia—jak je ułożyć”, „Niedoskonała doskonałość”. Ma ponad 20 – letni staż pracy, który zdobyła pracując jako fizjoterapeuta i tera-peuta z dziećmi z niepełnosprawnościami i z zaburzeniem rozwoju (spektrum autyzmu, ADHD) oraz zespołami genetycznymi. Od 2008 roku pracuje w Polskiej Szkole Sobotniej im. JPII w Bath, gdzie pełni funkcję Dyrektora. Od wielu lat jest szkoleniowcem, prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla rodziców, logopedów, terapeu-tów oraz nauczycieli.
04.02.2026
3 godz.
Cel szkolenia:
Przybliżenie istoty zaburzeń neurorozwojowych, wspólnie rozkodujemy nieoczywistości tego zaburzenia, a wszystko po to, by jak najlepiej i rzetelniej rozumieć istotę tego zaburzenia. To także pomoże lepiej wspierac dzieci i młodzież autystyczną
Program:
S - jak skrajny ból
P - jak piętno
E - jak emocje i empatia
K - jak komunikacja
T - jak trudne zachowania
R - jak relacje
U - jak uwaga
M - jak manipulacja
A - jak autonomia
U - jak unikanie
T - jak trauma
Y - jak ypsilon
Z - jak zainteresowania
M - jak motywacja
U - jak ulala