Logopedyczna pigułka nauczyciela przedszkola - co o rozwoju mowy nauczyciel przedszkola wiedzieć powinien?
- pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny (Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie)
- logopeda (Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie)
- neurologopeda kliniczny (Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu)
- terapeuta ręki,
- terapeuta miofunkcjonalny,
- terapeuta ortodoncji funkcjonalnej systemem MFS
- Od ponad 10 lat wspieram dzieci w rozwoju i kształtowaniu nowych umiejętności.
W swojej karierze zawodowej przeszłam drogę od opiekuna żłobkowego, nauczyciela przedszkolnego i wczesnoszkolnego, przez stanowisko dyrektora aż po założenie własnego klubu dziecięcego (który prowadziłam 5 lat) i gabinetu logopedyczno-terapeutycznego LOGOPEDICA w Krakowie. Obecnie pracuję w gabinecie głównie z dziećmi i młodzieżą z opóźnionym lub niezakończonym rozwojem mowy, wadami wymowy oraz zaburzonymi funkcjami prymarnymi. Pracuję niedyrektywnie, wykorzystując w terapii zabawę.<
30.09.2023
2 godz.
Czego się dowiesz ?
- Etapy rozwoju mowy dziecka (kamienie milowe) i etapy rozwoju artykulacji (grafika: rozwój artykulacji-normy rozwojowe)
- ORM - czym jest, jakie są przyczyny
- Czerwone flagi ostrzegawcze: co powinno nas zaniepokoić ? Kiedy i jak działać ?
- Jak efektywnie współpracować z logopedą w Placówce przedszkolnej ?
- Zaplanuj scenariusz zajęć w oparciu o profilaktyczne i kontrolne zabawy logopedyczne-propozycje zabaw
Każdy uczestnik może w ramach szkolenia otrzymać plakaty mojego autorstwa z normami w wersji PDF.