Oswojenie ma znaczenie. Zabawy oswajające jedzenie. Proste scenariusze.
Logopedka, pedagożka, surdologopedka, terapeutka karmienia. Wykładowca UAM Poznań. Prezeska Fundacji „Cali Mali”. Dyrektorka Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej „Cali Mali”. Autorka programu „LogoSensoryka” dla logopedów oraz „Oswojenie ma znaczenie” dla terapeutów karmienia.
22.02.2023
2 godz.
Czego uczestnik się nauczy?
Prowadzić zajęcia oswajania jedzenia.
Konstruować odpowiedni plan oswajania w oparciu o repertuar żywieniowy dziecka.
Wprowadzać zmiany i zalecenia do najbliższego środowiska dziecka (Rodzina, placówka).
Pozna proste i skuteczne sposoby na oswajanie.
Pozna zabawy, piosenki, akcesoria, służące oswajaniu jedzenia.
Zapozna się z odpowiednią literaturą dla Terapeuty Karmienia, dla Rodzica oraz dla Dziecka.
Program:
- Kim jest terapeuta karmienia?
- Czy oswajanie w terapii karmienia jest konieczne?
- Zasady Oswajania Responsywnego.
- Diagnoza dziecka z zaburzeniami karmienia.
- Plan oswajania.
- Stały rytm zajęć oswajania.
- PrzydaSię w oswajaniu.
- Piosenki i zabawy oswajające.
- Od czego zacząć? Jak rozszerzać repertuar jedzeniowy dziecka?
- Jakie są cechy produktów spożywczych?
- Metoda Food Chaininng- wprowadzenie.
- Kalendarz Dobra Data
- Pudło Smaku – pomysły na oswajanie
Webinar będzie nagrywany i dostępny przez 48 godz., uczestnicy otrzymają materiały i zaświadczenie o ukończeniu webinaru.